Ο Σπ. Κωνσταντόπουλος για το πρόγραμμα υποδομών της Ν.Δ.

Το Πρόγραμμα Υποδομών της ΝΔ με τίτλο «Ανάπτυξη και νέες δουλειές» παρουσιάστηκε στις 26/03/2019 από τον Πρόεδρο της ΝΔ Κυριάκο Μητσοτάκη, επενδύσεις που έχουν κοστολογηθεί 10-12 δις ευρώ μέχρι το 2023 και προβλέπει 240.000 νέες θέσεις εργασίας την επόμενη τετραετία.

Πρόκειται για ένα Πρόγραμμα συνεκτικό και ολοκληρωμένο σχέδιο εθνικής εμβέλειας για τις Υποδομές, με βάση στις οδικές, σιδηροδρομικές, διαχείριση των φυσικών πόρων, την Ενέργεια και την ορθολογική διαχείριση των απορριμμάτων – ένα χρόνιο πρόβλημα για την Ελλάδα, την συντήρηση οδικού δικτύου, καινοτόμο με εργαλεία που θα βελτιώσουν την ποιότητα και ταχύτητα ολοκλήρωσης των έργων και την ενεργή συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα, με απόλυτη έμφαση στη σχέση κόστους – οφέλους για κάθε έργο.

Μια νέα ιδέα που παρουσιάστηκε ήταν οι «προτάσεις καινοτομίας», προτάσεις έργων από τον ιδιωτικό τομέα, οι οποίες θα κατατίθενται στο δημόσιο προς αξιολόγηση με πλήρη τεχνική και οικονομική τεκμηρίωση.

Ειδικότερα για την Ήπειρο στο Πρόγραμμα Υποδομών της ΝΔ περιλαμβάνεται ο άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά, ένα ώριμο έργο επί ΝΔ από το 2014, κάτι που η σημερινή Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έχει αναφέρει πως τάχα θα υλοποιήσει και πως τάχα θα βρει το χρηματοδοτικό πρόγραμμα για την κατασκευή του αλλά δυστυχώς σε ένα τόσο σημαντικό έργο για την ανάπτυξη της Ηπείρου δε δίνουν καμία σημασία εμπαίζοντας τους Ηπειρώτες.

Επίσης δίνεται προτεραιότητα στην επιτάχυνση και ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου Ε-65. Στο συγκεκριμένο έργο η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το μόνο που γνωρίζει να κάνει καλά είναι να εκτροχιάζει τα χρονοδιαγράμματα προς τα πίσω με νέα ημερομηνία το 2021, έργα τόσο σημαντικά για την οικονομική και όχι μόνο ανάπτυξη της Ηπείρου.

Το θράσος των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ απεικονίζεται και στο γεγονός ότι επαίρονται για την υλοποίηση έργων που όχι μόνο είχαν δρομολογηθεί επί ΝΔ αλλά τα πολεμούσαν κιόλας ως αντιπολίτευση. Για παράδειγμα, την εμπλοκή της Fraport στα περιφερειακά αεροδρόμια και της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά.