Συνάντηση Υφυπουργού Παιδείας Μ. Τζούφη με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Καρδαμιτσίων και τη Διευθύντρια του σχολείου της περιοχής

Με μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου Καρδαμιτσίων και τη διευθύντρια του Δημοτικού σχολείου της περιοχής συναντήθηκε η Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων Μερόπη Τζούφη.

Κυρίαρχο θέμα συζήτησης ήταν το αίτημα των κατοίκων των Καρδαμιτσίων για ίδρυση και λειτουργία ενός νέου Δημοτικού σχολείου στην περιοχή, καθώς όπως ανέφεραν τόσο τα μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου όσο και η διευθύντρια του 3ου Δημοτικού Σχολείου Μαρμάρων, σήμερα το σχολείο είναι υπερκορεσμένο και απαιτείται η αποσυμφόρησή του.

Όπως τόνισαν χαρακτηριστικά, η ραγδαία οικιστική ανάπτυξη των Καρδαμιτσίων και των γύρω περιοχών επιβάλλει ένα νέο σχεδιασμό στην περιοχή. Έναν σχεδιασμό και δράσεις που θα καλύπτουν  τις εκπαιδευτικές ανάγκες  αλλά θα συμβάλλουν και στη δημιουργία κοινόχρηστων χώρων, γηπέδων, πλατείας, πολιτιστικού κέντρου και άλλων παρεμβάσεων, οι οποίες θα δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες προκειμένου οι κάτοικοι των Καρδαμιτσίων θα διαβιώνουν ομαλά και θα δραστηριοποιούνται στη γειτονιά τους.

Η Υφυπουργός ανέφερε ότι συμμερίζεται τον προβληματισμό των κατοίκων αναφορικά με την ίδρυση και λειτουργία ενός νέου Δημοτικού σχολείου στην περιοχή, μια περιοχή που κατοικείται κυρίως από νέα ζευγάρια με μικρά παιδιά. Η κ. Τζούφη διευκρίνισε ότι την αρμοδιότητα της ίδρυσης, επέκτασης, μετατροπής σχολικών μονάδων την έχει η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Επιπλέον, δήλωσε τη διαθεσιμότητά της να συνδράμει ουσιαστικά στην προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η περιοχή των Καρδαμιτσίων, σε συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς και τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες.

Επίσης, η κ. Τζούφη σημείωσε ότι θα  διερευνήσει τη δυνατότητα εκσυγχρονισμού του τεχνολογικού εξοπλισμού του Δημοτικού σχολείου Καρδαμιτσίων. Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι στο πλαίσιο της προσπάθειας να διαμορφωθεί το σχολείο του αύριο, το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων υλοποιεί προγράμματα εξοπλισμού των σχολείων τα οποία χρηματοδοτούνται από διάφορες πηγές  με στόχο τη βελτίωση των βασικών ικανοτήτων στην επιστήμη και την τεχνολογία, ικανότητες απαραίτητες για τα παιδιά μας που μεγαλώνουν σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Απαραίτητη προϋπόθεση,  όπως τόνισε, είναι η ολοκληρωμένη καταγραφή, αξιόλογηση και ιεράρχηση των αναγκών του κάθε σχολείου.