FamTrip: Η αποκάλυψη της Κόνιτσας στην ελληνική αγορά

Με στόχο την προβολή της Κόνιτσας, που προσφέρει στους ταξιδιώτες μοναδικές εμπειρίες όλες τις εποχές του χρόνου, ο Δήμος στο πλαίσιο της συνεργασίας του με την εταιρεία CKStrategies, διοργάνωσε ένα ξεχωριστό ταξίδι εξοικείωσης (famtrip) για δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς πράκτορες από την ελληνική αγορά.

Για τρεις ημέρες οι τριάντα (30) δημοσιογράφοι και τουριστικοί πράκτορες  προσκεκλημένοι του Δήμου Κόνιτσας, δήλωσαν εντυπωσιασμένοι τόσο από την πληθώρα και την ποικιλία των δυνατοτήτων που προσφέρει η Κόνιτσα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, όσο και από το εξαιρετικά αναβαθμισμένο ξενοδοχειακό δυναμικό που διαθέτει.

Οι ομορφιές της Κόνιτσας τους εντυπωσίασαν, αφού όπως είπαν πρόκειται για έναν τόπο «ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους» με αγέρωχα βουνά από τα ψηλότερα της Ελλάδας και εκπληκτικόανάγλυφο. Εντύπωση έκαναν οιεκπληκτικές περιοχές χαρακτηρισμένες ως Natura, καθώς και το Γεωπάρκο του Βίκου – Αώου.

Τα ποτάμια, τα πέτρινα γεφύρια, τα σαράντα τέσσερα (44) πανέμορφα χωριά, όπως τα Μαστοροχώρια και τα χωριά της πέτρας, τα χριστιανικά και οθωμανικά μνημεία, το ιστορικό μοναστήρι της Μολυβδοσκέπαστης και η τόσο ξεχωριστή γαστρονομία της περιοχής χάρισαν σε όλους εμπειρίες μοναδικές.

Η Κόνιτσα είναι τόπος ευλογημένος, αφού εδώ γεννήθηκε και ο Αγιος Παϊσιος, που η αγιοκατάταξή του έγινε μόλις το 2015. Ακολουθώντας τα βήματα του Αγίου, οι προσκεκλημένοι ξεναγήθηκαν στα δικά του μέρη… στο σπίτι του, στο εκκλησάκι της Αγίας Βαρβάρας, όπου έγινε η Θεοπτία, στην πόλη του.

Η βιωματική αυτή εμπειρία, όπως δήλωσαν θα τους ακολουθεί και σίγουρα θα επιστρέψουν.  Η Κόνιτσα έχει όλα τα δεδομένα να γίνει ο απόλυτος τουριστικός προορισμός και τις τέσσερις (4) εποχές του χρόνου.

Οι δημοσιογράφοι εκπροσώπησαν διακεκριμένα ΜΜΕ (ενδεικτικά: ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, TRAVEL.GR, CNN.GRNEWSBOMB.GRSkai.GRSTAR.GRBUSINESSWOMAN.GR, 2BORD, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, HUFFINGTONPOST.GRGRTIMES.GR, ΟΜΟΡΦΑ ΤΑΞΙΔΙΑ, AIΓΑΙΟΝ ΤV, ΕΡΤ, ΣΚΑΙ, ΝΕWS 24/7, GreekInstagramersevents, TravelBloggersGreeceκ.α).

Oι τουριστικοί πράκτορες εκπροσώπησαν τα γραφεία (ενδεικτικά: Signature travel, Cosmorama, Manessis, Kyklos, Himalaya, Amphitrion, Gassiholidays, Splendid, MaziTravel, HolidayEmotions.

Σκοπός της πρωτοβουλίας ήταν να γνωρίσουν οι δημοσιογράφοι και οι τουριστικοί πράκτορες τον τόπο και να καταγράψουν αυτή τους την εμπειρία στα ΜΜΕ που εκπροσωπούν.  Σε ό,τι αφορά τους τουριστικούς πράκτορες αποκόμισαν μια ολοκληρωμένη γνωριμία του τόπου, των ξενοδοχείων, των εστιατορίων, αλλά και των ανθρώπων, προκειμένου να εντάξουν στα προγράμματα εκδρομών τους την Κόνιτσα και τη γύρω περιοχή.

Η πρωτοβουλία αυτή του Δήμου είναι η αρχή εντός προγράμματος ανάπτυξης του τουρισμού και διαμόρφωσης της τοπικής τουριστικής και γαστρονομικής ταυτότητας. Μια πρωτοπόρα απόφαση του Δήμου να αναδείξει την περιοχή, τον εναλλακτικό και τον θρησκευτικό τουρισμό και την γαστρονομία της.

Θερμές ευχαριστίες προς τους ντόπιους επιχειρηματίες και παραγωγούς που πρόθυμα πρόσφεραν υπηρεσίες και τοπικά προϊόντα καθώς και σε εκείνους που συνέβαλαν στην επιτυχία της όλης προσπάθειας.