Η ΔΕΕΠ Ιωαννίνων για την κατασκευή του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε65

Ξεκινά οριστικά η κατασκευή του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε65. Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε, ως συμβατό με το κοινοτικό δίκαιο, το έργο υποδομής του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου E65, που θα συνδέει την πόλη των Τρικάλων με την Εγνατία Οδό, προϋπολογισμού 442 εκατ. ευρώ, συνολικού μήκους 70,5 χλμ και θα περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας, των δρόμων εξυπηρέτησης και των λοιπών οδικών συνδέσεων.

Πρόκειται για μία πολύ σημαντική εξέλιξη για τις υποδομές, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να δίνει πλέον «το πράσινο φως», σε ένα έργο που είχε τεθεί σε αναστολή και ξεκινά οριστικά η κατασκευή του με χρονικό ορίζοντα υλοποίησης τα τρία (3) έτη.

Το έργο θα έχει συνολικό μήκος 70,5 χλμ και θα ξεκινάει από τον κόμβο των Τρικάλων μέχρι την Εγνατία Οδό, με 2+2 λωρίδες και ΛΕΑ σε κάθε διεύθυνση.

Η κατασκευή του βόρειου τμήματος θα συμπληρώσει τον αυτοκινητόδρομο Ε65, ενώνοντας δύο κύριους ελληνικούς άξονες, δηλαδή, την Εγνατία οδό με την ΠΑΘΕ, επιτρέποντας την βέλτιστη χρήση υπαρχουσών δυνατοτήτων αυτοκινητοδρόμων, δεδομένου ότι το ενδιάμεσο τμήμα έχει ήδη ολοκληρωθεί και το νότιο τμήμα του Ε65 είναι ήδη υπό κατασκευή.

Αξίζει να θυμηθούμε πως η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ πολέμησε λυσσαλέα, για πολλά χρόνια τα έργα Παραχώρησης. Τα συγκεκριμένα έργα παραχώρησης έπρεπε στο σύνολό τους να είχαν παραδοθεί πολύ νωρίτερα.  Όμως επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ τα έργα ουσιαστικά σταμάτησαν το πρώτο εξάμηνο του 2015 έως το 2019.

Ένα ακόμα μεγάλο έργο που καθυστερούσε επί χρόνια, είναι έτοιμο να ξεκινήσει. Η σημερινή Κυβέρνηση είναι των έργων και όχι των λόγων.

 

            Σπύρος Κωνσταντόπουλος, Πολιτικός Μηχανικός,  Τομεάρχης Υποδομών και Περιβάλλοντος ΔΕΕΠ Ιωαννίνων