Σε ρυθμούς… πεντοζάλη το 27ο Ηπειρωτικό “ΙΚΤΕΟ Autotest” Ράλλυ

Τον τίτλο του φαβορί επιβεβαίωσαν οι Γιώργος Αναπολιοτάκης- Θανάσης Τσιούκας, οι οποίοι πέτυχαν το threepeatστο 27ο Ηπειρωτικό «ΙΚΤΕΟ Autotest» Ράλλυ, οδηγώντας ταχύτατα το FordFiesta R5 από την αρχή μέχρι το τέλος.

Είναι χαρακτηριστικό ότι κέρδισαν και τις οκτώ ειδικές διαδρομές του διήμερου φέτος αγώνα, που οργάνωσε η ΕΛΕΤΑ, κατεβάζοντας, μάλιστα, χρόνους μέχρι και την τελευταία ειδική, έστω κι αν είχαν «κλειδώσει» τη νίκη, η οποία είναι και η δεύτερη σε ισάριθμους αγώνες στο φετινό πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλλυ.Μοιραία, κέρδισαν και την 1η θέση στο Έπαθλο Βορείου Ασφάλτου Ελλάδος, στο οποίο μετρούσαν οι τέσσερις από τις έξι ειδικές της δεύτερης ημέρας.

«Φαίνεται ότι το Ηπειρωτικό Ράλλυ, μετά τη μεγάλη στεναχώρια που μας έδωσε πριν από τέσσερα χρόνια, μας πάει από εκεί και μετά. Είναι ένας αγώνας που τον συμπαθούμε πολύ, οι άνθρωποι είναι πολύ φιλόξενοι. Συγχαρητήρια σε όλα τα πληρώματα», δήλωσε ο Γιώργος Αναπολιοτάκης.

Δεύτεροι ταχύτεροι στο σύνολο των ειδικών και δεύτεροι γενικής και στο Έπαθλο Βορείου Ελλάδος οι επίσης ΚρητικοίΛευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης με το i-raceSkodaFabia R5, οι οποίοι έκαναν έναν καλό αγώνα, έστω κι αν ουσιαστικά δεν κατάφεραν να κάνουν την ανάσα τους καυτή στην πλάτη των πρωτοπόρων. Μνεία και στον 2ο της γενικής Λευτέρη Αλυγιζάκη έκανε και ο νικητής του αγώνα, εκτιμώντας πως θα έχουν πολύ ωραίες μάχες στο μέλλον.

Στην 3η θέση γενικής οι Δημήτρης και Μάνος Κτιστάκης (Peugeot S16) μετά από μια δυνατή μάχη με τους Περουλάκη- Σαρρη (MitsubishiEvo VIII) και Αυγερόπουλο- Γιαβάση (Peugeot 106 S16). Οι αδελφοί Κτιστάκη ήταν νικητές στην F2, οι Περουλάκης- Σαρρής επικράτησαν στη C2, ενώ οι Πατρινοί Αυγερόπουλος- Γιαβάσης κέρδισαν τη C5.

ΤηδεκάδασυμπλήρωσανοιΝικολιδάκης- ΠετούσηςκαιΣτεργιάδης- Γαζγάζης, αμφότεροιμεPeugeot 106 S16, Γεροδήμος- Γρηγορίου (OpelAstraOPC), Κόρακας- Κοτσαλής (MitsubishiLancerEvoIX) καιΓορίτσας- Σπύρου (MitsubishiLancerEvoX). Τα δύο Mitsubishi πήραν την 1η και 2η θέση στην κατηγορία Ν, όπου τρίτοι τερμάτισαν οι Καζανάς- Μακράκης, επίσης με ένα Evoένατης γενιάς.

Στη C4 νικητές ήταν οι Σφίγγας-Χρονάκης (Peugeot 206), ενώ γιαννιώτικη υπόθεση ήταν η C6, όπου τον καλύτερο χρόνο σημείωσαν οι Τασούλας- Μπαζιαλέκος, ακολουθούμενοι από τους Γκουρογιάννη- Σιαφάκα, αμφότεροι με (Peugeot 106 S16).

 

Οι άτυχοι του αγώνα

Μεγάλοι άτυχοι του αγώνα ήταν οι Παναγιώτης Καμπύλης- Σταύρος Σταμέλος (Skoda S2000), οι οποίοι, αν και σημείωσαν τον τρίτο καλύτερο χρόνο και στις έξι ειδικές της δεύτερης ημέρας, κατετάγησαν τελικά στην 26η θέση της γενικής κατάταξης. Αιτία ένα σκασμένο ελαστικό στη δεύτερη ειδική «Peugeot – CitroenCityCars ΕΠΕ Μάρμαρα» της πρώτης ημέρας, το οποίο αναγκάστηκαν να σταματήσουν για να το αντικαταστήσουν, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Παρηγοριά η 3η θέση στο Έπαθλο Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος.

Από εκεί και πέρα, άτυχοι στάθηκαν και όσοι εγκατέλειψαν, με πρώτο και καλύτερο το πλήρωμα των Αντωνίου- Βίγκος, το LancerEvo VIII των οποίων ανέβασε θερμοκρασία και εγκατέλειψε στην Ε.Δ. «Δωδώνη 1», ενώ βρισκόταν στην 3η θέση γενικής μετά τις δύο ειδικές της πρώτης ημέρας.

Από μηχανικές βλάβες εγκατέλειψαν, επίσης, οι Κωσταγιάννης- Τσιλόγλου (ZastavaYugo» και  Ι. Λεοντάρης- Κ. Δήμος (RenaultClioWilliams) στην Ε.Δ. «Δωδώνη 1»,  Γ. Δήμου- Γ. Κυριαζής (VW Polo) μετά τη «Δωδώνη 1», Μάνος Αλεξανδρης- Δημήτρης Αμαξόπουλος (Peugeot 206 RC) μετά την ολοκλήρωση της Ε.Δ. «Δωδώνη 2», Μανώλης Νηστικάκης- Στάθης Νηστικάκης (CitroenSaxo VTS) στην Ε.Δ. «gurucafeΚωστάνιανη 2» και  οι Βασίλης Σιούλης- Άγγελος Πανουσάκος (RenaultClio 16S) στην Ε.Δ. «Δωδώνη 3».

Εξόδους είχαν και εγκατέλειψαν τον αγώνα οι ΙωάννηςΓαλάνης-ΧρήστοςΘεοφανίδης (RenaultClioSport 2.0) στηνΕ.Δ. «gurucafeΚωστάνιανη 1», ΠαναγιώτηςΚονδύλης- ΑντώνηςΣταμόπουλος (Peugeot 106 S16) στηνΕ.Δ. «Δωδώνη 2», καθώς και οι τοπικοί ΔημήτρηςΠαπαδιώτης- Αριστοτέλης Κωστανάσιος (RenaultClio 16S), επίσης στην Ε.Δ. «Δωδώνη 2», όπου έχασαν έναν τροχό μετά από χτύπημα εκτός διαδρομής και δεν μπόρεσαν να συνεχίσουν. Αξίζει να σημειωθεί ότι το γιαννιώτικο πλήρωμα κινήθηκε στα όρια τη δεύτερη μέρα, κάνοντας τον 4ο και τον 5ο καλύτερο χρόνο στις δύο ειδικές που πρόλαβε να αγωνιστεί.

 

Οι επίσημες παρουσίες και οι απονομές

Αν και το 27ο Ηπειρωτικό «ΙΚΤΕΟ Autotest» Ράλλυ δεν είχε τη λάμψη προηγούμενων ετών, καθώς, λόγω της πανδημίας, δε δόθηκε η δυνατότητα πανηγυρικής εκκίνησης, στην έναρξη των αγώνων βρέθηκε ο υφυπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Αμυράς, ο οποίος περιηγήθηκε στο serviceparkστο ΠΕΑΚΙ, συνομίλησε με πληρώματα και μηχανικούς, ενώ συνομιλία είχε και με τα μέλη της ΕΛΕΤΑ, τον αλυτάρχη του αγώνα και την αγωνόδικο επιτροπή.

Οι απονομές στους νικητές έγιναν το απόγευμα της Κυριακής σε μια όμορφη ατμόσφαιρα στο ξενοδοχείο EpirusPalace, όπου διέμειναν τα πληρώματα του αγώνα. Λόγω υγειονομικών πρωτοκόλλων, οι νικητές παρέλαβαν μόνοι τους τα κύπελλα και δεν υπήρχαν οι καθιερωμένοι πανηγυρισμοί με σαμπάνιες.

Το παρών στην τελετή έδωσαν η βουλευτής Ιωαννίνων της Νέας Δημοκρατίας Μαρία Κεφάλα, ο πρόεδρος του ΠΕΑΚΙ Παντελής Κολόκας και η ταμίας της Επιτροπής Διοίκησης Ελπινίκη Μπάρκα.

Ο πρόεδρος της ΕΛΕΤΑ Χρήστος Σαρηγιαννίδης ευχαρίστησε όλους όσοι βοήθησαν στο να διεξαχθεί ένας απόλυτα επιτυχημένος αγώνας και κυρίως τα πληρώματα, που, για μία ακόμη χρονιά, έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης με τη συμμετοχή τους. Ευχαριστίες εξέφρασε στους βουλευτές του νομού, στην Περιφέρεια Ηπείρου και τους Δήμους Ιωαννιτών και Δωδώνης, που ήταν συνδιοργανωτές του αγώνα, στον μεγάλο χορηγό IKTEO Autotest και στους υπόλοιπους χορηγούς, καθώς και στους υποστηρικτές, το ΠΕΑΚΙ, το παράρτημα Ιωαννίνων του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, την Ελληνική Αστυνομία, το Πυροσβεστικό Σώμα, το ΕΚΑΒ και τη Photo R Press.