Ευχαριστήριο οικογένειας Αλ. Κολιού στο προσωπικό του Καραμανδάνειου Γ. Νοσοκομείου Πατρών

Με αφορμή την πρόσφατη περιπέτεια υγείας που πέρασε ο 42 ημερών γιος μου, αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω δημόσια την ευγνωμοσύνη και τις εγκάρδιες ευχαριστίες μου στο προσωπικό του Καραμανδάνειου Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Πατρών, για τις εξαιρετικές του υπηρεσίες. Ιδιαίτερα θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Γεωργίου Γεώργιο, Συντονιστή Διευθυντή Παιδοχειρουργικού Τμήματος, τον κ. Παναγίδη Αντώνιο, Διευθυντή Παιδοχειρουργικού Τμήματος και την κ. Βεκράκου Άρτεμις, Επιμελήτρια Β΄ Αναισθησιολογικού τμήματος.


Καθ όλη τη διάρκεια της νοσηλείας μας, το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών ήταν τόσο υψηλό, που θα το ζήλευαν εκτιμώ οι πιο ακριβές ιδιωτικές κλινικές. Πιο συγκεκριμένα:
α. Με την άφιξή μας με το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, αφού ενημερώθηκε η εφημερεύουσα ιατρός περί του ιστορικού νοσηλείας, τοποθέτησε την “πεταλούδα” στο χεράκι του μικρού, παρουσία των γονέων, τρυπώντας το μία φορά (βρίσκοντας “φλέβα” με την πρώτη), δείχνοντας αυτοπεποίθηση και γνώση ως προς τις ενέργειές της.
β. Από την πρώτη στιγμή, το σύνολο των παιδοχειρουργών ιατρών με επικεφαλής τον κ. Γεωργίου, επισκέφτηκαν τον μικρό ασθενή στο δωμάτιο νοσηλείας και αφού αναλυτικά μας εξήγησαν για τις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν, εντός 2 ωρών ξεκίνησαν το χειρουργείο.
γ. Αμέσως μετά την επίσκεψη των χειρουργών ακολούθησε επίσκεψη ομάδας από 6 αναισθησιολόγους, οι οποίοι με τη σειρά τους μας ενημέρωσαν για θέματα αρμοδιότητάς τους.
δ. Με το πέρας της επέμβασης οι κ.κ. Γεωργίου και Παναγίδης μας κάλεσαν στο γραφείο τους και μας ενημέρωσαν με λεπτομέρειες για το τι ακριβώς είχε γίνει, επιλύοντας το σύνολο των αποριών, ενώ στη συνέχεια η κ. Βεκράκου στο δικό της γραφείο αναφέρθηκε στο αναισθησιολογικό κομμάτι.
ε. Με το πέρας της επέμβασης, τόσο οι χειρουργοί όσο και η αναισθησιολόγος, σε καθημερινή βάση και μέχρι αργά το απόγευμα, επισκέπτονταν 6 με 7 φορές τον θάλαμο νοσηλείας, ενημερωνόμενοι για την πορεία ανάρρωσης και συζητώντας με τους γονείς.
στ. Το σύνολο του νοσηλευτικού προσωπικού ήταν απόλυτα καταρτισμένο, έμπειρο και πρόθυμο στην παροχή οποιασδήποτε βοήθειας. Παρ΄ όλο δε που στη νυχτερινή βάρδια διανυκτέρευε μία νοσηλεύτρια για όλο τον όροφο (άνω των 20 ασθενών), η προθυμία και η διαθεσιμότητά της ήταν συνεχής.
ζ. Υπήρχε οργανωμένο γαλακτοκομείο, στον ίδιο όροφο, που παρασκευάζονταν το γάλα των νεογνών, απαλλάσσοντας τους γονείς από την υπόψη διαδικασία.
η. Πολύ έντονη ήταν η παρουσία του συνεργείου καθαριότητας. Σχεδόν 3 με 4 φορές την ημέρα περνούσε από θαλάμους και κοινόχρηστους χώρους, διατηρώντας σε υψηλό επίπεδο καθαριότητας το σύνολο των χώρων του νοσοκομείου.
θ. Εντυπωσιαστήκαμε όταν η υπάλληλος του Γραφείου Κίνησης Ασθενών πέρασε από τον θάλαμο που νοσηλευόμασταν, προκειμένου να πάρει τα στοιχεία μας και να κάνει το εισιτήριο του μικρού, δίχως να απαιτηθεί από εμάς να προβούμε στη συγκεκριμένη διαδικασία.
ι. Τέλος, όταν παρακαλέσαμε την κ. Βεκράκου να της δώσουμε ένα δώρο, ως ευχαριστήριο για την εξαιρετική εργασία που έκανε, εκείνη ευγενικά αρνήθηκε, λέγοντας ότι είναι ένα δημόσιο νοσοκομείο και πως αποτελεί δουλειά και υποχρέωσή της.
Να επισημάνω πως όλα τα παραπάνω έλαβαν χώρα σε ένα δημόσιο Ελληνικό Νοσοκομείο, με παλιές εγκαταστάσεις και όλες τις παθογένειες που αυτά έχουν, όπως ελλείψεις σε στελέχωση προσωπικού, υλικών και μέσων. Περίσσευε όμως το μεράκι, η ζεστασιά των εργαζομένων, ιατρών, νοσηλευτών και υπαλλήλων, η θετική τους διάθεση, το χαμόγελό τους, φυσικά σε συνδυασμό με την άριστη γνώση στο αντικείμενό τους.
Κυρίες και κύριοι του Καραμανδάνειου Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Πατρών, μέσα από την καρδιά μου σας ευχαριστώ για τις υπηρεσίες σας, την κατάρτισή σας, την ανθρωπιά σας.

Με εκτίμηση

Οικογένεια Αλέξη Κολιού