Plásmata II: Ioannina για δεύτερη εβδομάδα

Η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή έκθεση ψηφιακής τέχνης στον δημόσιο χώρο, τα Plásmata II: Ioanninaσυνεχίζονται στην ιστορική πόλη των Ιωαννίνων, με έργα από Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες. Δεν είναι μία ακόμη έκθεση ψηφιακής τέχνης, αλλά μια συνολική εμπειρία η οποία «μιλά» για το ψηφιακό μέσα από εγκαταστάσεις, εκδηλώσεις και οργανικές τοποθετήσεις εικαστικών έργων που δίνουν έμφαση στο σώμα, τη διάδραση και την εμβύθιση.

 

Στα Γιάννενα, χιλιάδες επισκέπτες ήδη συνάντησαν τα Plásmata II: Ioannina, γύρω από τη λίμνη, μέσα στο κάστρο, σε σπηλιές και καταφύγια, σε μια συναρπαστική διαδρομή με 19 έργα και 10 σημεία τοπόσημα, στα όρια φύσης, πολιτισμού και τεχνολογίας. Η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση προτείνει παράλληλα ένα πρόγραμμα που συνδιαλέγεται με την πόλη καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης με συναυλίες και Dj-sets, εργαστήρια, συζητήσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα, περιηγήσεις αλλά και το Movement Radio, τον 24ωρο διαδικτυακό ραδιοφωνικό σταθμό της Στέγης που εκπέμπει καθημερινά δυνατά.

Η έκθεση συνεχίζεται τη δεύτερη εβδομάδα με ένα μεταφυσικό live με την αιθέρια Ιταλίδα συνθέτρια, Caterina Barbieri στο κάστρο του Ιτς Καλέ στις 29 Ιουνίου, αναπάντεχα DJ-sets και συναντήσεις με Γιαννιώτες μουσικούς που θα εξερευνήσουν τη ρευστότητα των εδαφικών και μουσικών συνόρων, ξεναγήσεις για ενήλικες και παιδιά από 9 ετών, εργαστήρια, αλλά και συζητήσεις για την τέχνη, την  καινοτομία και την κοινωνία της γνώσης.

Τα “Plásmata II: Ioannina” μάς προσκαλούν να περπατήσουμε σε μια διαδρομή κατά μήκος της μεθορίου του Κάστρου και της λίμνης, όπου κυριαρχούν τα 19 έργα της έκθεσης, αλλά και οι ιστορίες που χαρακτηρίζουν 10 ξεχωριστά τοπόσημα των Ιωαννίνων. Τα 29 σημεία της διαδρομής βρίσκονται σε αδιαχώριστη συνάφεια με το περιβάλλον της πόλης, και είναι η αφορμή για να ανακαλύψουμε ορισμένες ορατές ή απόκρυφες λεπτομέρειες, προϋπάρχοντα στοιχεία, σχισμές, αστικές μυθοπλασίες και μη ανθρώπινους οργανισμούς που συνδιαλέγονται με τα έργα, τα Γιάννενα και, προπάντων, με εμάς τους ίδιους και το μέλλον μας.